MODEFREDAG MED THERESE


Vissa saker kan man inte påpeka för många gånger och idag tänkte jag ta upp vikten av individualiserat mode! I förra veckans inlägg fick jag en kommentar där personens uppfattning om vårens trender skiljde sig lite ifrån mina, vilket faktiskt var en POSITIV överraskning från min sida! Själva idén med mode över huvudtaget är att man ska skapa det själv; du ska tolka allt du ser, plocka ut dina egna favoriter och på så sätt bilda något helt eget och unikt! När jag surfar runt på jakt efter ny inspiration och kollar bilder från de senaste visningarna fokuserar jag självklart på det jag själv tycker om. Omedvetet dras man till det som faller en själv i smaken och så är det för alla, rookies som mig OCH för modegurus på Vouge. Det jag gillar är det jag ser i kollektionerna och det andra gillar fokuserar dem mest på.. Och tur är väl det! Att två personer kan se samma visning och gå därifrån med skiljda uppfattningar är det som är meningen med mode, du gör det du vill av det du ser!
Mina modetips är alltså min version/min uppfattning av det jag spottat på visningar, sen om ni håller med eller inte - är upp till er! Om alla tyckte samma hela tiden skulle variationen av outfits och stilar bli minimal istället för den otroliga samling som finns idag och det skulle suga, eller hur? Men i alla fall, no hard feelings - jag respekterar ALLAS åsikter och begär inte att ni alltid tycker om mina :)

Fick ett mail häromdagen där en tjej ville att jag skulle tipsa om snygga bikinis inför
sommaren - och visst kan jag göra det! Nedan har jag samlat mina favoriter.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0