MODEFREDAG MED THERESE



Innan jag åkte till Thailand fick jag ett mail från en tjej som fullkomligt ÄLSKADE Whitney Port och the city. Som många av er säkert känner till så släppte hon sin debutkollektion i det egna märket Whitney Eve våren 2009. Nu har Whitney nyligen lanserat sin tredje kollektion, spring 2010 och det var just bilder från den visningen som efterfrågades i mailet - så varsågod!




Det som genomsyrar hela kollektionen kan sammanfattas feminim sensualitet i skira pastellfärgade tyger. Troligtvis hittar vi alla plaggen i Whitneys egna garderob då hela kollektionen just känns väldigt Whitney Port;

 ganska snäll, mjuk och med tydliga inslag från de senaste trenderna enligt Whitney. Och vilka är det då? Jo - VOLYMIÖSA KJOLAR, JUMPSUITS, CUT-OUTS, TRANSPARENS, METALLIC och HUDFÄRGAT såklart!  Enligt mitt tycke är kollektionen inte den mest intressanta eller uppseendeväckande på vårens visningar men den är helt klart bärbar. Och eftersom man älskar Whitney kan man ju inte låta bli att älska kollektionen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0