MODEFREDAG MED THERESE







Till min stora förtjusning så håller en av höstens hetaste trender i sig en säsong till! Självklart är det skinnshortsen jag talar om, som bland andra Alexander Wang, Celine och Balmain m.fl. visat i deras senaste kollektioner! Såhär på vintern stylar du shortsen med ett par tjockare strumpbyxor under och till sommaren bär du dem till bara ben, med andra ord, ett året runt plagg som verkligen är värt att investera i. Om du inte har lust att spendera en slant på lite dyrare shorts i äkta skinn, funkar ett par i fuskskinn lika bra! Är du osäker på trenden överhuvudtaget så leta på rean. Såg en hel bunt hänga på gina tricot's rea här om dagen, skynda fynda! Jag älskar ju skinnshortsen och tycker dem är grymt coola och snygga, men dem kan ibland ställa till det lite när man ska sätta ihop en outfit. Här ger jag er tre förslag på hur man kan styla dem.


PARTY - Paljettoppen blir pricken över i'et och ger en snygg kontrast till de
 tuffare shortsen. Lite vassare accessoarer ger en skön balans och
 du blir du festens coolaste.




VARDAG - Dressa ner shortsen med en enkel t-shirt/tröja, ett piffigt halsband och sneakers.

 


CITYCHIC - A'la Whitney Port! Looken får du genom att matcha en romantisk blus, höga klackar,
en clutch och ett stort iögonfallande halsband. Trendigt och sofistikerat, tufft och
romantiskt på samma gång!




KOLLAGE: Alla kläder kommer från topshop, skor converse och Dolce&Gabbana, clutch MarcbyMarcJacobs, smycken topshop och Dolce&Gabbana.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0