MODEFREDAG MED THERESE



Förra veckan skrev jag om vårens skotrender och idag är det alltså dags att ta tag i vårens härliga accessoarer. Egentligen funkar nedanstående accessoarer året runt, det är faktiskt de senaste trenderna som influerar accessoarerna som jag vill belysa! Återigen är det helt individuellt vad man själv tycker är snyggt och vill ha på sig MEN nedan har jag satt ihop ett stort kollage där jag sammanfattat det jag spottat från vårens visningar.










Hängde ni med? Väldigt långt och omfattande men det är alltså STORA HALSBAND, HATTAR, ROCK CHIC, HANDSKAR, STORA RINGAR, NITAR, KEDJOR och PALJETTER som gäller, vilket är helt perfekt då allt faller mig i smaken! Alla trenderna är väldigt övergripande och med det menar jag att exempelvis både halsband, handskar och väskor kan vara beklädda av massa kedjor, nitar osv. Likaså paljettrenden som pryder både smycken, hattar och väskor! Det finns inget rätt eller fel när det kommer till att matcha utan du kan styla helt efter eget tycke, ASBRA eftersom du då får en mer speciell och "egen" stil som blir mycket mer intressant. Go wild med accessoarerna, det kan aldrig bli för mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0