PRINGLE OF SCOTLAND S2010RTW



Pringle Of Scotland är en av mina personliga favoriter. Kollektionen är från spring 2010 men jag tycker att allt de visat är lika aktuellt i höst! Återigen kan man skymta (lätt underdrift) underkläder och looks där färgerna går ton i ton, som börjar bli en klassiker på catwalken. Trenchen ska ha en stor, dekorativ krage och shortsen skapade i format mini, till hösten med ett par strumpbyxor under. Kollektionens highlight var för mig looken som går i sandigt bronziga toner, kombinationen av material gör verkligen sitt – glansiga metallic shorts mot den matta kavajen och det transparent/randiga linnet under – SNYGGT!

Kommentarer
mikkaelo skrev:

Fan va gott att du har kört igång igen! :D

2010-08-26 | 20:49:20
Blogg: http://mikkaelo.blogg.se/
TAGHAG.BLOGG.SE skrev:

Jaa, inte riktigt än! Men kan liksom inte låta bli ;)

2010-08-28 | 14:52:07
Blogg: http://taghag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0