Zoë Saldaña





Zoë Saldaña, eller som hon egentligen heter, Zoë Yadira Zaldaña Nazario är veckans vackraste kvinna. Nu tänker säkert många av er, vart fasen känner jag igen henne ifrån?! JO, daman har spelat i bla pirates of the caribbean, ni vet tjejen som Jack Sparrow raggar till sin besättning i tortuga, som också fått sin egna båt snodd av honom. Alla som älskar pirates vet vad jag menar haha! Zoë har även spelat i crossroads samt star trek. Hon är i alla fall, oavsett vilka filmer hon varit med i, underbart vacker. Jag önskar jag hade hennes hår och hudfärg, beauty. Zoë står förövrigt överst på min namnlista för mina kommande barn. JA jag har en lista där jag skriver upp fina namn för framtiden, smart som fasen eftersom jag lätt glömmer bort dem annars. Tycker Zoë är ett coolt och speciellt namn, me like så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0