Trendy in Trench/Celine

/


Cred till Victor som fattat hur snyggt och stilrent det är med Trenchcoat! Kanske är den mest använda jackan någonsin, Trenchen, är fortfarande lika modern och tredig som alltid. Den finns i tusentals utföranden och i oändliga färgkomibantioner OCH här är mina favorit modeller. De två nedersta kommer från Celine's spring 2010 collection och är något utöver det vanliga, modellen till vänster liknar en jag själv har i garderoben som jag konstigt nog inte använt än! Den högra är lite mer edgy och ger en lite tuffare look än den klassiska. Funderar ni på att köpa en ny jacka i vinter så tycker jag absolut att ni ska satsa på en trench, classy och användbar både under höst & vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0