old is beautiful


Halle Berry 40

Julia Roberts 41

Renee Zellweger 42

Courtney Cox 43

Kristin Davis 44

Sandra Bullock 45

40 plus and so gorgeous! Vackra framgångsrika kvinnor att se upp till. Vad jag vet så har ingen av dom gjort några ingrepp som ansiktslyft och liknande, de har accepterat sina rynkor och andra ålderstecken som jag bara tycker är vackert. Det visar att man har levt lite, har erfarenhet av livet helt enkelt. Vackrast av dem alla enligt mig är Julia Roberts, som jag beundrat sen 7 års ålder då jag såg filmen Erin Brockovich, som förövrigt är helt superb, se den! Efter skolan ska jag plugga inför ett redovisning på tyska jag har imorgon och sedan blir det vaccinering med twinrix ikväll. Bad update med andra ord, puss på er så hörs vi imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0