Elie Saab



Favoritmärket nummer ett när det gäller partystassar är Elie Saab, kjolen/toppen ovan kommer från deras spring 2010 collection och är bara så klockren! Jag älskar skorna och den lite annorlunda draperingen på kjolen. Förlåt för bad update i helgen, jag har jobbat häcken av mig på sportringen. Vi håller på att göra iordning allt inför nyöppningen på fredag 27/11. Det kommer bli FIERCE. Ny snygg inredning, sköna kläder och bra erbjudanden, bor ni i närheten rekommenderar jag starkt att ni kommer och tar er en titt! Nu ska jag göra smycken (projektet jag har sysslat med). Det blev succé igår när jag visade dom för tjejerna så jag har en del beställningar att ta hand om nu! Lägger upp bilder på allt imorgon. XOXO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0